Ortopédia Opáth - Ambulancia

Ortopedická ambulancia MUDr. Robert Opáth - ORTOPATH s.r.o. sa už od roku 2010 zameriava na úrazy, deformity, degenaratívne ochorenia, zápaly alebo anomálie pohybového aparátu.

Pre vyšetrenie a liečbu našich pacientov máme k dispozícii profesionálne vybavenie, ako podobarskop, generátor rázových vĺn, vysokovýkonný laser, unikátny hypermagnet, prístroj na elektroliečbu a ultrazvukovú terapiu. Vybavenie umožňuje aj špičkovú pooperačnú ambulantnú starostlivosť po ortopedických zákrokoch. Pre ešte väčšiu bezpečnosť je ambulancia  vybavená baktericídnymi lampami a antibakteriálnou vzdušnou filtráciou.

ortopedická ambulancia Robert Opáth

Najčastejšie diagnózy, ktoré riešime v našej ambulancii:

• všetky druhy artróz
  • poškodenie menisku
  • impingement syndróm ramena
  • paraartikulárna burzitída
  • syndróm karpalneho tunela
  • skákavý prst
  • tenisový lakeť
  • deformity postury a chodidla

Snažíme sa zvyšovať kvalitu poskytovanej ortopedickej starostlivosti. Kvalifikovaný protetik 1x týždenne vyšetruje pacientov a následne zhotoví protetické pomôcky na mieru.

Ortopedická ambulancia sa nachádza v blízkosti mestského parkoviska. Prístup na ortopedickú ambulanciu je bezbarierový.

O nás

MUDr. Róbert Opáth - lekár

1989-1995  Absolvent LF UK v Bratislave v odbore všeobecné lekárstvo.

1997-2005 Zamestnaný na chirurgickom oddelení  Nemocnice vo Zvolene. Atestácia s chirurgie 1.stupňa.

2005-2010 Zamestnaný na ortopedickom oddelení  Nemocnice v Topoľčanoch

2010 Atestácia z odboru ortopédia.

2009 Kurz chirurgie ruky, Apolda Nemecko

2010-súčasnosť  Ortopedická ambulancia  v Bánovciach nad Bebravou a Jednodňová chirurgia v Bánovciach na Bebravou

Mária Cabuková - všeobecná sestra

2003 Špecializácia z chirurgie 2003